tisdag 1 maj 2007

Trött

Trött och sliten efter nattens festligheter är chansen att jag ska släpa mig ut på balkongen för att titta på folket som demonstrerar utanför noll. Nä, jag och mina gamla CK pyjamasbyxor kommer att vara bosatta i halvliggande position i soffan ett bra tag till för att det ska sluta snurra i huvudet.

För övrigt är jag smått irriterad på vissa personer i mitt tjejgäng, det gäng som hängt ihop sedan gymnasietiden, vi som haft så mycket kul tillsammans. Eftersom jag inte vet hur mycket jag vill skriva här så är jag för tillfället ganska tyst och kryptisk, men summan av det hela är att vi glider längre och längre ifrån varandra och det känns som om vissa personer tycker att det är ett naturligt steg när man blir äldre, inget att kämpa för. Vissa människor släpper allt när de skaffar pojkvän, det har jag aldrig förstått. För mig är det viktigt att både ha det bra tillsammans med min älskade pojkvän men också att ha ett eget liv och få vara bara "jag" och inte "vi". Verkar dock inte som om alla delar min uppfattning där.

Ska kanske förresten ta mig ut i köket och fixa lite te till mig och pojkvännen som ligger kvar i sängen och ser ut som han mår som jag ungefär. Jag tror vi har blivit för gamla för Valborgsfirande ha ha.

Tråkigt inlägg men whatever. Skyller på dunkande huvud.

Inga kommentarer: