söndag 20 maj 2007

Typisk söndag

Som vanligt överdrev jag säkert gårdagens händelser, målade upp scenarion som mycket allvarligare än de egentligen var, oroade mig över småsaker. Men, men. Jag låter gårdagens text stå kvar ändå.

Idag har det varit en soft dag. Blev bjuden på frukost hemma hos Maja och solade på hennes balkong i lånad bikiniöverdel som passade.. njä. På vägen hem hann jag köpa en ny mascara eftersom min gamla varit nästan slut ett bra tag. Dior Shows vattenfasta är det som gäller för mig, lite sugen på att testa Dior nya men fegade ur. Och nu sitter jag med datorn i knät och googlar efter snygga skor att drömma om att ha på jobbet samtidigt som jag kollar på nån dokumentär om en flygplanskrasch på tv (såg jag inte en dokumentär om en annan flygplanskrasch förra veckan? Slumpen eller ett bisarrt tema?).

Stryka skjortor, baka banankaka och läsa lite mer i min Fashion Babylon står också på dagens "att göra lista". Imorgon är det jobbdag igen och för en gångs skull vore det bra att ha strukna skjortor och slippa stå och pyssla med det på morgonen.

Inga kommentarer: