torsdag 3 maj 2007

Another one

Hårfärg: Ljusbrun med guldiga slingor
Ögonfärg: Gröna
Längd: 163 cm.
Studerar: ingenting längre
Favoritklädesplagg: jeans och fina skor
Har alltid med mig i väskan: diverse lipgloss, plånbok, kalender, nycklar, penna, Philosophy handkräm.
Dricker jag läsk dricker jag: Cola. Inte light.
Tatueringar, piercings: Bara vanliga hål i öronen.
På datorns skrivbord har jag en bild av: Japanska körsbärsblommor.
Imorgon kommer jag: jobba, köra ett Pump-pass på lunchen och rida Monsterhästen på kvällen
I sommar kommer jag klä mig i: bikini förhoppningsvis
Jag är född: i maj Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Hm. Tål att funderas på.
Min all time favourit parfym är: DKNY Be Delicious och Gucci Envy
Nu ska jag: inte göra någonting
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Jag läser om dem som intresserar mig, så speciellt mystiskt att jag läser om dem tycker jag inte att det är.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: trött, lugn, nöjd
Favoritgodis: gröna gelégrodor. Jag vet, det är äckligt egentligen.
Nåt jag absolut inte äter: Ostron. Vidrigt.
Kläder just nu: rosa mysbyxor från Triple 5 soul, svart Filippa K linne, svarta strumpor samt underkläder
Musik just nu: Ingen, tvn är på.
Vad sa du senast: "Ses på fredag, ha det bra" till Emelie i telefon
Sommarplaner: Börjar ta form; lite segling, lite sommarstuga, kanske en sista minuten
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Hur många kuddar: 2 egna, 4 i sängen totalt
Tror du på mirakel: Njä.
Bio eller promenad: Promenad.
Favoritväder: Sol
Det här är jag bra på: Vara logisk, strukturerad och allmänbildad.
Tre saker att ta med på en öde ö: Pojkvännen, mat och en fungerande telefon
Morgon eller nattmänniska: Varken eller.
Spara eller slösa: Spara. Annars skulle jag inte kunna leva som jag gör och göra de saker jag vill.
Vad är viktigast för dig: att vara lycklig
Hur är din drömkille: Har honom; humoristisk, påhittig, snäll, sportig
Finns det liv på andra planeter: Säkert, men jag orkar inte tänka för mycket på det
Hur många barn vill du ha: 2
Är du kittlig: Ganska
Snarkar du: Nä. Men ibland väser jag.
Stjärntecken: Oxe
Rädd för insekter: Inte ett dugg
Äckligaste djuret: Orm
Chips, morötter eller godis: Kan inte välja, gillar alla tre.
Pizza eller hamburgare: Velar igen, gillar båda
Skriver du dagbok: Nej
Gungar du på stolen: Nej
Skulle du kunna hoppa bungyjump: Har redan gjort det
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster och håller kniven med höger.
Hur många syskon har du: Två. Tvillingar är de dessutom.

Inga kommentarer: