onsdag 9 maj 2007

Onsdag

Mycket bättre humör idag och det känns som om mina högar av att-göra-saker minskat lite på jobbet med. Att jag redan på morgonen fick beröm för både mitt nyklippta hår och mina skor gör att dagen började riktigt bra faktiskt. I sms-form har jag också fått reda på att Amine köpt gemensam present från oss till en annan kompis som fyller år på fredag, så då kan jag släppa det projektet också.

Chefen, inte the Big Boss, utan mellanchefen, erbjöd mig nyss att vara med på en tillställning ikväll med mingel, snittar och VIP-kunder till företaget. Var dock tvungen att tacka nej av den enkla anledningen till att jag har Monsterhästen ikväll (dock sa jag att jag såklart gärna var med på nästa VIP-kväll om tillfälle gavs, men denna är på Göteborgskontoret så det blir nog inget med det). Ska faktiskt blir skönt att komma ut en sväng för det är det som är planen, en lång skön skogstur. Jag väljer att förtränga att det nog snarare kommer att bli steppande i sidled, slängande med huvudet, panikrädsla för bussar och bilar och okontrollerad galopp och inbillar mig en sakta skritt i skymningen mellan åkrarna....

Inga kommentarer: