måndag 21 maj 2007

27 frågor

Innan det är dags att stänga av datorn och vara lite social, slänger jag in en gammal lista stulen från Nippertippan.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln imorse?Jag behöver sola.
2. Hur mycket kontanter har du på dig?Ingenting i fickorna. I min plånbok har jag 136 kronor. Det är väldigt sällan jag har kontanter. Jag och mina kort är bästisar.
3. Vilket ord rimmar på "test"?Fest. Eller häst. Gillar båda.
4. Favoritplanet?Neptunus.
5. Vem ligger fyra på missade-samtal-listan i din mobil?Emelie.
6. Vilken är din favoritringsignal i din mobil?Har ingen favorit. Kör med någon standard, men har ofta ljudet avstängt och på vibrering bara.
7. Vad har du på överkroppen just nu?Vit bh, ljusblå Lacoste piké.
8. Sätter du etiketter på dig själv?Japp. Orkar dock inte vidareutveckla just nu.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?Är barfota just nu. Har tidigare idag traskat runt i svarta ballerinaskor av okänt märke.
10. Ett ljust eller mörkt rum?Ljust i de flesta fall.
11. Vad tycker du om personen du hittade denna enkät hos?Känner henne inte men har läst hennes blogg länge. Verkar vara en stark person.
12. Vem vill du helst träffa nu och varför?Älsklingen finns i rummet bredvid så han räknar jag som om han redan är här :-) Skulle helst vilja träffa min schweiziska f d jobbarkompis sedan Londontiden, det var evigheter sen.
13. Vad gjorde du vid midnatt?Sov.
14. Vad står det i ditt senast mottagna sms?"Frukost serveras på min soliga balkong om ca 2 minuter, kom över! kram kram"
15. Var ligger ditt närmaste SevenEleven?En bra bit härifrån.
16. Vilket uttryck använder du mest?Jag vet faktiskt inte vad jag brukar säga.
17. Till vem sa du "Jag älskar dig" senast?Pojkvännen såklart.
18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?Det stora svarta monstret a.k.a. den galna hästen jag rider två gånger i veckan.
19. Hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?Räknas vin?
20. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?Noll. Men miljardtals digitala kort finns oframkallade i datorn.
21. Vilken ålder har varit bäst hittills?23 var bra. Nu är också en ganska bra ålder. Och 19 var bra.
22. Din värsta fiende?Mitt eget självförtroende antar jag.
23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?Hemma har jag en partybild, på jobbet körsbärsblommor.
24. Vad var det senaste du sa till någon?"Är den bra?" (om filmen pojkvännen tittar på)
25. En miljon dollar eller förmågan att flyga?Dollarna helt klart.
26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?Mm.
27. Senaste låten du lyssnade på?Minns inte.

Den här grejen var ju inte intressant någonstans, men kan inte förmå mig att sudda den när jag väl svarat på allt. Så jag postar väl den då.

Inga kommentarer: