torsdag 3 maj 2007

Bonus..

... är det snart dags för! Wiii! Visserligen inte lika extrem bonus som förra året, men jag funderar på om inte mina märkesväskor kanske ska få en kompis. Egentligen är det sjukt med den hypen som är runt märkesväskor om man tänker att man kan resa t ex till något kul ställe i Asien för samma belopp. Dock har jag inte tid att åka till Asien, så då är en väska ett bra alternativ för att skämma bort mig själv (min första lögn för mig själv). Och eftersom jag bara kan ha kavaj+skjorta+kjol eller kavaj+skjorta+byxor på jobbet så är ju väskor liksom nästan det enda som man kan piffa upp outfiten med (min andra lögn för mig själv).

Haft en sjuk hektiskt jobbdag idag som tur var utan några möten. Nu har jag förvandlat mig till en slapp och lat flickvän i myskläder och nytvättat som ligger i soffan och väntar på att Top Model eller något annat intelligensstimulerande ska börja på tv. En stor kopp te har jag bredvid mig och en skål med jordgubbar. Skulle lätt kunna ha det så alltid, men tyvärr verkar inte pojkvännen tro på mig som lyxhustru utan påpekar att han borde få bli lyxman... hrrmm...

Inga kommentarer: