måndag 28 maj 2007

Stress

Helgen var skön. Fredagen bjöd på rejäl utgång och av förklarliga skäl var lördagen ganska oproduktiv. Men kul hade vi, hela tjejgänget tillsammans. Riktigt sådär som när man var typ 21 och festade jämt och hade hur kul som helst utan att bli bakfull. Detta har dock ändrats nuförtiden och lördagen spenderades i bikini med en karaff isvatten på en filt på balkongen. På söndagen tog pojkvännen och jag bilen ut till ett ställe utanför stan och hade picknick och tog det bara lugnt.

Dagen på jobbet idag är mer hektisk än någonsin, jag är helt svettig där jag sitter i mitt hörn och jobbar. Det där med kaffe och sådant hinns inte riktigt med heller idag, fokus är att beta av alla strulärenden jag har liggande så jag kan ta mig härifrån till klockan fem. Idag ska jag ut en sväng med mitt svarta monster och jag håller alla mina tummar att det slutat regna till dess.

Gud vad jag skriver tråkigt och är tråkig just nu. Jag tror att de närmaste veckorna kommer att vara såhär, slutspurten inför sommaren liksom. Sedan gott folk, kommer jag förhoppningsvis att vara mitt vanliga, ostressade och lite roligare jag igen.

Inga kommentarer: