onsdag 30 maj 2007

Påsar

Jag och pojkvännen bråkade igår. Jag tyckte att han ignorerade mig hela kvällen och han påstod att han bara ville vara ifred och det hela utartade i världens bråk. När jag blir arg gråter jag av ren reflex och det gjorde jag såklart igår med. Allting löste sig tillslut, men mina ögon är idag uppsvullna och jag ser allmänt trött ut. Inte ens min suveräna concealer från Clinique klarar att dölja påsarna under ögonen helt. Undrar nån får jag väl skylla på huvudvärk eller något.

Jag har ingen lust alls att jobba idag. Jag har ingen lust att leka businesstjej och sitta här i min pennkjol och min kavaj och mina klackar. Jag vill bara ligga hemma i soffan och kolla på hjärndöd tv och äta Ben & Jerrys Cherry Garcia.

Blä.

1 kommentar:

Annie - PD sa...

vet precis känslan, ibland vill man bara krypa ner under täcket... Sen tittar man i kalender och ser att det är både lunchmöte och annat, pust...
Kram på dig