torsdag 24 maj 2007

Bonus


På min lönespec som jag fick idag såg jag att imorgon kommer den. Bonusen alltså! Wiiii! Att bonusen ska bli en väska är något som jag bestämt sedan länge, och också skrivit om ett par gånger. Och jag är nu nästan 99% säker på att det kommer att bli en Mulberry Bayswater i oak som ska få göra mina andra väskor sällskap. Klassisk, snygg, funkar både till jobbet och på fritiden. Och dessutom får man plats med en del i den.


Bild från netaporter.com


Shopping, och shoppingplaner med för den delen, kan verkligen göra en lycklig.


Någon annan som gjorde mig lycklig var pojkvännen som var världens sötaste igår. Han hade varit och köpt sådan glass som jag tycker om och hade dessutom råkat gå förbi en affär som sålde min favorithårinpackning och köpt en burk åt mig när han kom hem från jobbet. Fast han erkände att han hade behövt dubbelkolla med tjejen i affären att det verkligen var hårinpackning och "visste du att det till och med finns olika hårinpackningar för olika hårtyper, hur vet man vilken hårtyp man har liksom?". Ha ha, ibland är han så söt.

Inga kommentarer: