onsdag 27 juni 2007

Stressigt del 1000

Jag var helt säker på att denna vecka skulle bli lugn, trodde att alla gått ner på sommartempo. Men, nä, snarare tvärtom. Dagen börjar äntligen lugna ner sig, men det har varit galet mycket idag med. Fick dessutom en utskällning av min chef som kom 11.55 och frågade efter en rapport han skulle ha till sitt möte klockan 12. Jag hade ingen som helst aning om vilken rapport han frågade om, vad jag hade med denna rapport att göra, och sedan hänvisade han till ett mail jag borde sett. Inte alls kul. Som tur var visade det sig att jag inte fått mailet med uppmaningen att sammanställa rapporten, bossen kom och bad om ursäkt senare, han hade visst mailat det till sig själv, men jag gillar inte att få skit för saker jag inte ska ha skit för. Verkligen inte.

Idag kommer pojkvännen hem efter att ha varit på konferens i Norge så jag tänkte leka housewife och städa lite och fixa middag och kanske, kanske vara så snäll att jag hämtar honom på Arlanda. That is om jag kommer ifrån jobbet i normal tid.

Inga kommentarer: