tisdag 5 juni 2007

Second hand

Jag är verkligen ingen second hand tjej. Jag blir imponerad och avundsjuk varje gång någon kompis lyckats hitta en fin väska eller ett snyggt skärp eller annorlunda skor second hand. Däremot lyckas jag aldrig själv, jag vet inte varför, det tar liksom emot för mig att köpa begagnat av någon mystisk anledning och det har stört mig rejält p g a alla kompisars fynd. Nu har jag iallafall blivit av med min second hand oskuld och shoppat mig ett par brunröda, hur snygga som helst skinnstövlar (mitt i sommaren...). Vintage som modebloggsmaffian skulle säga... Begagnade säger pojkvännen. Jag och mina skinnstövlar kommer att vara polare i höst. Ska leta reda på min kamera och lägga in en bild.

Nu ska jag sortera säljordrar, mycket givande sysselsättning...

Inga kommentarer: