fredag 29 juni 2007

Fredag

Om två dagar går min chef på semester, jag kan inte säga annat än att jag längtar. Jag kanske hinner med mina egna arbetsuppgifter när han inte kommer och ger mig nya hela tiden, håll tummarna!

För övrigt en ganska snabbt avklarad fredag med många bra och roliga små händelser:
1. se bilden
2. mycket god sushi till lunch tillsammans med två kollegor
3. en helt sjuk mailkonversation med en fondbolagskille som jag aldrig träffat.
4. Sol (hm, relativt mycket sol i alla fall)
5. Kunde gå hem en halvtimma tidigare (när händer det senast???)
6. Nu endast en vecka till semester
7. Ikväll drar pojkvännen och jag åt Sigtunahållet för att hälsa på några kompisar i sin lilla sommarstuga. Enligt löftet ska bjudas på grillning och vid regn Playstation och drinkar, kan ju inte bli en misslyckad kväll?!

Friday it is. Ingen mer dator för mig nu.

Inga kommentarer: