måndag 11 juni 2007

Måndag måndag

Jag har tusen miljoner saker att göra på jobbet, men kan inte direkt göra något av det som är akut eftersom jag väntar på ett fax som ska starta hela processen. Och detta fax som skulle komma strax efter lunch har ännu ej behagat komma, vilket resulterat i att jag sitter och kollar på väskor på internet istället. Mycket produktivt...

För övrigt närmar sig jobbets innebandymatch med stormsteg och jag blir mindre och mindre sugen på att vara med. Antar att det är just därför de sluga cheferna lagt eländet på arbetstid, så att alla måste vara med.

Idag känns som en typisk måndag. Jag matchar min kostym med ceriserosa naglar (Mavala La Paz) som jag visst glömde att tvätta bort efter helgens bravader. Ännu har ingen kommenterat dem.

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar snygga naglar med färg! Det piffar upp så! Svar på ditt inlägg: Jag lagade pasta sallad i Lördags och nu är det tredjedagen vi äter det.. Hahaa! Är liite trött på det.. men visst, super skönt att ha sluppit laga mat nu dessa dgr iaf, alltid nåt! ^^ Kram!