tisdag 12 juni 2007

Hysterisk tisdag

Detta verkar utveckla sig till att bli ännu en hysterisk dag på jobbet, är det inte fler än jag som vill gå ner på sommartempo snart och ta tag i saker i höst istället? Har tillbringat den senaste halvtimmen samtalande med en mycket stressad skotte som knappade in alla siffror han fick av mig fel och blev ännu mer stressad.

I ren protest mot min arbetsbörda satt jag nyss och såg precis lika busy ut som vanligt. Var dock busy av att beställa underkläder från Nellys rea. Alltid trevligt med presenter till en själv...

I kväll blir det afterwork med tjejkompisarna, på fredag afterwork med jobbet och på lördag grillfest hos en kompis till mig och pojkvännen. Trevligt, trevligt.

Mitt huvud är inte riktigt med idag. Min hjärna har redan tagit semester och ligger en månad före min kropp: Stockholms skärgård, Frankrike, Jämtland och kanske en sista minuten någonstans också.

Inga kommentarer: