torsdag 19 april 2007

Trött

Igår var en sån där dag som det kändes som om jag hann med hur mycket som helst. Var effektiv efter jobbet och hann iväg och hämta två par stövlar som jag lämnat in på omklackning och köpa ett nytt jobbvänligt nagellack på 30 minuter ungefär. Väl hemma lekte jag för en gångs skull housewife och hann svänga ihop middag till mig och pojkvännen, dammsuga hela lägenheten och prata lite i telefon innan han kom hem. För att sedan vattna alla blommor, städa i min garderob och avsluta med en 45 minuters löptur längs elljusspåret innan jag fullständigt däckade i soffan framför TopModel. Klart effektivt för att vara jag! Lägg till detta mitt 45 minuters pump-pass på lunchen så finns möjligtvis en förklaring till att jag är så seg idag att det är svårt att hålla mig vaken.Ikväll väntar afterwork tillsammans med jobbarkompisarna. Ganska osugen, men det är väl bara att bita ihop...

Inga kommentarer: