torsdag 26 april 2007

Tråkigast i stan

Den här bloggen lär ju vara världens tråkigaste att läsa eftersom det känns som om jag bara skriver om mitt jobb, utan att direkt skriva något konkret och skriver massa listor. Fast å andra sidan skriver jag ju mest för min egen skull, som ett tidsfördriv och för att "skriva av mig", så det spelar ju egentligen ingen roll. Just nu tar jobbet större delen av min vakna tid, och då blir det mycket jobbsnack, både här och i verkligheten. Som tur var är pojkvännen också inne i en väldigt hektisk jobbperiod just nu, så vi kan sitta och vara tråkiga tillsammans ha ha.

Solen sken när jag promenerade hem ifrån jobbet idag, lite innan fem för en gångs skull, och jag saknade mina solglasögon. Det blev sushimiddag på balkongen och nu ska här bara slappas! Ah, just det, ska deklarera också, har ett helt gäng avdrag som ska göras. Sen ska jag lägga mig i soffan och bläddra i senaste brittiska Elle och InStyle.

Inga kommentarer: