tisdag 24 april 2007

Listomaniac

Another one...

Tre saker som skrämmer mig...
1 hemska sjukdomar
2 turbulens när man flyger
3 ormar

Tre personer som får mig att skratta...
1 pojkvännen
2 tjejgänget
3 de flesta med torr, brittisk humor

Tre saker jag älskar...
1 pojkvännen
2 min väsksamling
3 att resa

Tre saker jag inte förstår...
1 matematik (går konstigt ihop med mitt finansjobb...)
2 hur folk hinner med allt de hinner med
3 Israel-Palestinakonflikten

Tre saker som finns på mitt skrivbord...
1 Rosebud minted rose
2 headsetet till min telefon (men inte min telefon)
3 en lista med folk jag borde ringa. Snarast. Egentligen igår.

Tre saker jag vill göra innan jag dör...
1 besöka alla platser jag vill besöka
2 göra någon slags karriär
3 leva ett långt och lyckligt liv tillsammans med min älskling

Tre saker jag kan göra...
1 döda tid. Jag är bäst på att få tid att bara gå.
2 svara på frågor om det mesta. Oftast vet jag vad jag pratar om.
3 prioritera

Tre saker jag inte kan...
1 räkna huvudräkning
2 duka av efter mig
3 komma för sent

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på...
1 Mammor. Oftast har de rätt även fast det är hårt att erkänna.
2 Allt som händer runt omkring dig. Bra tjuvlyssning kan göra att man kommer långt ;-)
3 Radio när du jobbar. Gör allt klart roligare, oavsett vilken crappy kanal man väljer.

Tre saker jag skulle vilja lära mig...
1 ett par språk till.
2 allt som ingår i Swedsec.
3 att "pick mig fights och vara tyst ibland.

Tre favoriträtter...
1. gaeng panang
2. palak paneer
3. grillat på sommaren

Inga kommentarer: