onsdag 19 september 2007

Uppåt

Idag är jag på bra humör! Jag har ingen speciell anledning att vara det heller, men det är en sån där dag som man vaknar med en varm känsla i magen och allt bara fungerar. Och det spelar ingen roll att bromsarna på bilen piper konstigt när jag bromsar, att jag har en hög med menlösa arbetsuppgifter på mitt skrivbord (var är den där assistenten jag skulle få?!), att mina strumpbyxor är mer dödfärgade än hudfärgade, att matlådan jag har med mig smakar mest ingenting och att det är onsdag och mitt i veckan. Konstigt sånt där.

Ikväll ska jag träna och sedan försöka få tag på en kompis där vi lyckats ringa om varandra hela veckan. Och om jag orkar ska jag försöka städa bort lite gamla kläder ur min garderob som knappt går att stänga.

Idag är jag intressantare äv vanligt (observera ironin).

Inga kommentarer: