söndag 23 september 2007

Så det kan gå

En tänkt promenad i det fina vädret, som närmast kändes som vårväder, slutade med en rejäl shoppingrunda istället. Fattar inte hur det gick till?! Men välkommen nya svarta höstjacka, nya svarta byxor och nya Shirt Factory skjorta till min (jobb)garderob!

För övrigt haft en mycket soft helg. Fredagskvällen tillbringades tillsammans med tjejgänget, ost, vin, kex och filmer som pojkvänner aldrig skulle velat se. Mycket trevligt tills värdinnan somnade i soffan och gästerna fattade att det kanske var dax att släpa sig hem. Gillar dock att 4 av mina 5 bästa kompisar bor inom 10 minuters gångavstånd från mig, underlättar det sociala umgänget för en på fredagskvällar utmattad Nicki.

Ikväll blir det bio med pojkvännen. Ska bli trevligt det också. Nya jackan åker nog på tillsammans med mina väl använda gamla Sevens och någon skön tröja och mina väl ingådda Pradaloafers (ha ha, låter som värsta modebloggaren nu Dagens outfit innan jag gick till skolan...).

Helg är mycket skönare än vardagar, that's for sure.

Inga kommentarer: