fredag 3 augusti 2007

Tillbaka



Tillbaka sedan någon vecka och gör en comeback på en blogg som jag tänkte avsluta, men nu vet jag inte längre. Jag som brukar älska att skriva har helt kommit av mig, orden brukar bara ramla ur mig när jag har ett tomt papper eller word-ark framför mig, men nu... ingenting.



Semestern har varit lugn och avkopplande, faktiskt inte så mycket party alls som jag hade inställningen att det skulle bli. Vi kanske har blivit gamla? Misstänker att min semesterbild här bredvid kommer att få mig att längta bort när det börjar bli regnigt, kallt och höst...

Som alltid dock väcker en resa begäret till fler. Än så länge hemliga planer har redan börjat smidas...

Nu ska jag äta mina hemmagjorda enchiladas och nästa gång jag är tillbaka lovar jag att försöka skriva något mer intressant. Det kan bli om en halvtimme eller om någon dag.

Inga kommentarer: